Alle documenten goed vindbaar!

Een zaak gaat gepaard met een grote hoeveelheid documenten, bestaande uit brieven, e-mails, processtukken, contracten en overige documenten. Het is van groot belang om de stukken goed vindbaar in uw systeem te zetten. Ons documentensysteem ofwel dms is specifiek ingericht op de advocatuur. Rekening houdend met de grote hoeveelheid en de aard van de documenten, met een ideale rubricering en trefwoorden om deze terug te vinden. Een goed documentenbeheer systeem is het hart van uw zaak!

Misschien denkt u wat is dossierbeheer nou eigenlijk? Niet iedereen gebruikt deze term binnen hun bedrijf. Het staat ook wel bekend onder andere namen zoals: Bestandsbeheer, Documentbeheer, Dossieradministratie, Dossierregistratie, Archiefbeheer, Informatiedossierbeheer, Bestandadministratie, Documentatiebeheer, Dossieropvolging, en Dossiermanagement, maar wij noemen het Dossier of documentenbeheer. Maar het komt op hetzelfde neer!